torsdag 30 december 2010

Nothing to do.


Eller jo, jag skulle ju kunna dra till gymmet.. Men detta verkar bli en inte-träna-vecka..
Har precis kollat på lite Vänner och innan det såg jag Saw VI.
Mysiga filmer det där, eller inte.. Men ändå bra, haha..

Just nu e väl gubben på väg hem från Karlstad, och när han sen kommer hem efter en sväng på jobbet e han min!.. Mohahahahahaa.
Men här ska inte lekas iaf. Fick min mens idag, kul jul.
Men när den sen är över så...

Gårdagen var trevlig, Louise kom hit efter jobbet. Eller ja, vi möttes upp i centrum och käkade sushi, sen köpte vi hem lite chips och dip och såg på film och snackade en massa. Riktigt skum film med Will Ferrell, men rätt rolig, hittade den på Willys häromdan. Och imorrn blir det ju partaj med fröken och fler nära och kära! Tjoho!
Jag ska nog läsa boken jag fick av brukarens mamma förra veckan som jag knappt hunnit doppa näsan i..

Inga kommentarer: