lördag 11 december 2010

Avundsjuka.


Gårdagens GODA middag.

Nu ligger jag här i sängen och känner mig, ja just det... avundsjuk.
Igår var vi hemma hos Jenny och Alex och käkade middag och såg på Idolfinalen.
Dom har ju flyttat till Hägersten nu och det är riktigt skoj. Dock har man inte lyckats träffas mer för det men det ska vi ändra på. Jo.. dom är med barn..
I fjärde månaden redan och jag är så glad för deras skull. Men samtidigt blir jag avundsjuk och lite ledsen över att min karl inte är redo. Ganska väldigt ledsen.
Känns som att jag inte har nån, hur ska jag säga.. att jag inte har nåt direkt meningsfullt att göra med mitt liv just nu. Visst, jobba, träna, träffa vänner... Skitkul. Men jag saknar verkligen nåt litet att ta hand om.
Aja, det är som det är just nu. Nu sätter jag mig i soffan och ser på lite tv.

1 kommentar:

Camilla sa...

Fast han kanske ändrar åsikt snart om era vänner börjar skaffa smått? Då kanske han inser att det inte är så dumt ändå. Men jag förstår din frustration över att ni inte är på samma nivå i den här frågan..*kram*