måndag 6 december 2010

Frukost nu.

Har man ingen riktig öppen spis får man ta och skaffa sig en. Ganska mysigt må jag säga, dock dåligt att den inte ger ifrån sig nån värme... :-/

Nu e jag äntligen hemma efter träning och lite shopping. Och oj vad kontot kommer att ligga på minus innan nästa lön kommer, huvva....!

Körde mitt ben- och magpass + 15 min crosstrainer + 10 min powerwalk.
Sen fick det vara nog.
Men, jag ska ju infinna mig på gymmet om två timmar igen, haha... uhu.
Känner mig väldigt trött just nu men det är för att jag inte käkat nån riktig frukost idag innan träningen. Slängde i mig två satsumas och en energy bar som smakade urk.

Efter passet åkte jag till Ikea. Där hittade jag julgranskulor, en blå hyacint, en fin röd kruka och självklart lite ljus. När handlar man inte ljus på Ikea?
På Rusta hittade jag julgransfot, julgransmatta och lite mer kulor. Och sist men inte minst hamnade jag på Toys r' us och hittade en grej till brukaren och en till min karl, haha.
Har väl bara ett fåtal klappar kvar att handla. Det känns riktigt skönt.

Inga kommentarer: