söndag 5 december 2010

Lugn Söndag.


Nu sitter jag i soffan och slappar lite.
Torktumlaren är igång och jag hoppas att jag hinner slänga in en omgång smutstvätt i maskinen sen. Man kan ju inte köra både tvättmaskin och torktumlare samtidigt här hemma hos oss vettu. Riktigt upphetsande och jag ruttnade lite på det idag.
Frågade Björn hur man kunde göra då det faktiskt är liiiite irriterande. Det går ju lite fortare om man kan köra båda två samtidigt liksom.
Men han ryckte bara på axlarna och det var lite mer irriterande. Suck.

Aja, får se hur JAG ska göra då. Kanske ringa en elektriker?
Det där med el är ju inte Björns bästa sida heller så att säga. När han petat på elen i bilarna har det fuckat till sig, hmm...

Till nåt annat roligare då. Jag har iaf paketerat många klappar idag. Eller ja, nyss.
Blir till att handla ett par klappar till men sen e det klart. Det känns rätt skönt att man nästan e klar och inte behövt stressa nåt i år. Stress är ju det värsta jag vet.
Vad är det värsta du vet om jag får fråga?

1 kommentar:

Efterbörd sa...

Djurplågeri och ja, våld öht.