tisdag 28 december 2010

Drygt.


Ja så känns det när saker och ting inte fungerar.
Och just nu tänker jag på bilen, men tur i oturen att man inte skulle iväg och jobba.
Är ju ledig tills på Måndag.. Det är riktigt skönt.
Jaja, jag känner inte att jag måste iväg nånstans dom närmsta dagarna ändå..
Och Björn kommer ju hem på Torsdag också.

Jag gick till Guldfynd och fick beställa en ny ring. Den andra finns här hemma tills dess.
Så om ungefär två veckor kommer den nya ringen.
Men det var som jag trodde också, det fattades en diamant på den, eller kanske till och med två, det återstår att se. Och billig var den inte heller....!!!
Har fått sjukt dyra klappar av min karl i år. Kanske var nåt av dessa födelsedagspresenten jag aldrig fick i Oktober? Men ändå, det känns som att det är för dyrt för mig...
Jag behöver verkligen inte så dyra saker.. Tänker på ringen och skridskorna. Det räcker med mycket mindre för att göra mig glad.
Aja, jag hoppas inte att det toksvider i Björns plånbok just nu...

Och så hittade jag en nyårsklänning som var på rea, så jag känner mig nöjd :-). Och lite annat smått och gott.

Snart kommer brorsan och plockar upp mig, hoppas jag..
Ringde och frågade om han kunde göra det och det var inga problem. Tur det, med tanke på att en av mammas presenter är väldigt stor!
Nu ska jag glo på lite Förhäxad.

Inga kommentarer: