söndag 21 november 2010

Vill ha!!!!

FINT!

Fan vad jag skulle njuta om jag hade en sån här...!!


Eller varför inte en i form av en klacksko?? :-)

Jag vill ha ett badkar!
Jag vill!
Jag vill!
Jag vill!


Men det är ingen idé att skaffa det i den här lyan då vi har tvättpelare och då det är ganska bra att ha, plus att det skulle sänka värdet på lyan om vi tog bort den.
Men nästa lägenhet vi flyttar till, den MÅSTE ha ett badkar.
Senast jag hade det var när jag bodde hemma. När jag bodde hemma....!
Alltså för 10 år sen! Jag duschar så länge och så varmt ibland så det ryker om huden efter duschen, och ändå känner jag mig inte nöjd efter duschen.

1 kommentar:

Camilla sa...

Badkar är toppen! Avskyr bara att göra rent under dem, men vill gärna ha badkar om jag får välja :D

En liten jacuzzi här hemma hade dock inte varit så fel :D

Vi gillar att göra och ÄTA tårtor i min familj, hihi.