torsdag 25 november 2010

Våra värsta år.


Då har jag tränat tre gånger den här veckan. Imorrn blir det träning sista gången den här veckan, sen jobbar jag ju helg och då hinner jag inte till gymmet innan det stänger.
I går skulle det vara vilodag......
Det blev städkväll istället.. Jobba tio timmar och sen 2½ timmars städning.
MEN, det kändes grymt skönt att sätta sig i soffan sen och äta lite middag i lugn och ro.
Idag blev det en kvart på tre maskiner. Jag orkade verkligen stå på en och samma hela tiden..
Och mer resultat blir det hela tiden, sakta med säkert. Bara magen kvar... (den svåraste delen så klart) och sen e jag nöjd.
Jag får se till att inte vräka i mig för mkt på julborden i December........ Tror du jag lyckas?
Snart blir det till att jobba kväll och sen e jag ledig imorrn. Då ska jag träffa Bonnie och träna. I vilken ordning har jag inte bestämt mig än..

Nu ska jag äta mina äggmackor och fortsätta se på Våra värsta år. Så mycket bättre än Våra bästa år. BLÄ!
Men så här på dagarna går det inte mkt bra på tv...

Inga kommentarer: