onsdag 10 november 2010

Looks like shit.

En väldigt liten del av stöket.

Ska iväg till stan om en stund och möta Kristina.
Hon fyller år och firar det bl a genom att köpa lite hjälpmedel :-).

Idag har jag inte gjort ett skit. Eller jo, hade svårt att hitta nåt i garderoben idag.
Att det ska vara så svårt vissa dagar?
Så idag är det vilodag med stort V.
Jag orkar inte ens städa, egentligen orkar jag väl, men jag har ingen lust att göra det.
Så det ser för jävligt ut här hemma. Tur att ingen ska komma förbi på några dar framöver...
Jag är sån att när det blir "för" stökigt så lägger jag ner helt och hållet. Jag bara... ruttnar på allt som har med städning att göra. Så snart kryper väl dammråttorna upp i sängen skulle jag gissa på.. Well, nån dag framöver får jag väl ta tag i skiten.

Imorrn ska jag med till Borås med chefen och hålla på med hemsidan, har jag för mig.
Sen är det teater på kvällen, ska se på "Mohikan med vita strumpor", som handlar om funktionsförhinder i samhället. Så det ska bli intressant att se. Jag har sett första delen och det var förra året. Men den var väldigt bra!
Jag tycker det att riktigt lärorikt att se såna här pjäser, då får man (både för dom som har och inte har folk med funktionsförhinder runt sig) en inblick av hur det är att ha ett handikapp.

Nu måste jag nog röra på mig. Ha en bra dag!

Inga kommentarer: