tisdag 16 november 2010

Gravid utan mage.


Jag ligger här i soffan och känner att jag har lite ont i nedre delen av ryggen..
Hade mest ont igår och undrar väl varför.
Kanske ska träna ryggen lite imorrn då.
Det blev 15 minuter på crosstrainern och sen körde jag biceps + rygg och därefter 15 minuter på motionscykeln på gymmet idag.
Och den träningen kan väl inte räknas längre då jag smällde i mig en prinsesstårtbit nyss.
FAN, gillar inte att ha såna godsaker i kylen.
Jag gillar inte att slänga mat som inte blivit dålig, men jag kan inte heller ha sånt hemma..
För då äts det.
Men det konstiga är väl att jag har en låda full med choklad som jag aldrig brukar röra. Wonder why det är så?

Såg precis lite ur Tyra Banks show som handlade om kvinnor som var gravida men inte visste om det.
Dom fick med andra ord inga förändringar med kroppen. Ingen mage förrän kanske 2 veckor innan födseln. Den andra tjejen hade dessutom käka p-piller och aldrig slarvat med dom....! Hur fan..? Hon e väl en av dom där 0,1% som blir på smällen genom p-piller, sjukt.

Jag tyckte iofs det lät jävligt bra med att inte få en superkula och gå upp massor i vikt, men jag tror nog att jag skulle sakna magen då det är en del utan graviditeten. Inte för att jag vet hur det är att vara gravid men ändå.

Nu ska jag slappa lite till innan jobbet.

Inga kommentarer: