torsdag 18 november 2010

Det blir bara värre.


Igår när jag kom hem blev jag inte så glad.
Björn hade inte plockat undan disken och har inte gjort många knop här hemma.
Så jag sa till honom att han serverar mig att få skälla på honom när han sagt att det är jobbigt.
"Mmm" fick jag till svar..
Nåja, jag ställde mig i köket och tömde oh fyllde på diskmaskinen och satte igång den.
Sen ville jag ta mig en kvällsmacka så jag kollade i frysen, men där fanns inga mackor alls.
Hade för mig att det fanns åtminstone en limpa, men icke. Och jag är ju den som måste få i mig frukost på morgonen. Så det vara bara att åka iväg till macken och handla hem nåt.
När jag väl kom hem och satte på tekokaren och började bre mina mackor med smör så gick proppen.. JAG FATTAR FAN INTE DETTA!
Eller ja, säkringen gick snarare. Men ändå.
Jag har för mig att i början när vi flyttade hit kunde vi använda typ alla vitvaror samtidigt. Idag kan vi inte det. Vattenkokaren brukar vara pricken över i:et. Om jag har igång tvättmaskinen och diskmaskinen så måste jag stänga av nån av dom innan jag sätter igång vattenkokaren, tre stora elgrejer i kök/badrum får inte vara igång samtidigt nuförtiden.
Men igår... ja igår fick inte ens diskmaskinen och vattenkokaren vara igång samtidigt så jag ruttnade!!!! Vafan!?! Hur kommer det att bli? Ska det bli att vi bara får använda en sak i taget i slutet????? Dvs en platta i taget på spisen???
Näfan, jag blev skitförbannad och Björn kunde inte bry sig mindre heller..
Jävla skit.
Dags att ta hit en elektriker...

Inga kommentarer: