måndag 15 november 2010

Svulla..


Det gjorde jag hela gårdagen.
Först på dopet och sen hemma.
På dopet visste jag om att det skulle finnas en massa gott, men på kvällen visste jag inte om att brorsan skulle komma över, än mindre ha med sig en 12-bitars prinsesstårta för att fira våra födelsedagar i efterskott, haha. Men det var trevligt, vi såg på lite filmer och hann se A-team och Law abiding citizen. Har du inte sett den sistnämnda har du DEFINITIVT missat nåt.
Så ja, det blev nåååååågra kalorier igår så att säga.
Men wtf, jag har ju gymmet ändå, ska dit om en stund (det vill säga om Björn ringer mig snart och lämnar över bilen) och köra cardio och lite mage.
Hur mkt gott åt/drack du i helgen då?

Idag tänkte jag försöka tvätta min vinterjacka. Lyckades ju få arslet ur vagnen igår och springa in på Intersport i samband med att jag köpte dopgåvorna, där köpte jag ju tennisbollarna som typ behövs lite sådär bara, för att tvätta dunjackan...
Jo! Det Emil fick i dopgåva var en barnbok om Max (läste såna själv när jag var liten), ett par fina jeansmjukisar som matchade skjortan Louise och Alexander hade köpt och så en fin stålmannen-body som till och med hade magrutor! :-)

Happ, dags att ringa Björn igen och hetsa lite. Vill inte vänta i två timmar innan frukost som "råkade" ske för några veckor sen. Inte så populärt.
Jag förstår fortfarande inte varför han insisterar på att ta bilen när det bara tar en kvart till jobbet och att han sen måste behöva "smita" iväg mitt i allt som verkar fan så mkt jobbigare än att ha tatt den där promenaden på morgonen...

Inga kommentarer: