lördag 20 november 2010

Träning dag 5 avklarad!


Och jag ska börja med att klaga så klart.
Jag HATAR verkligen att köra axlar.
Jag kan inga bra övningar vad gäller den muskelgruppen. Jag har mina två övningar jag kör men den andra hatar jag och det är axelpress-maskinen. BLÄ!

Aja, nu e jag hemma iaf.
Ska alldeles strax hoppa in i duschen.
Sitter och chattar med några vänner just nu bara och ser på lite Star Trek.

Har du tränat nåt i veckan förresten?

Nåt jag längtar efter ganska ofta när jag e på gymmet, är en platt mage. Jag tycker det är så fint. Om jag ändå kunde få det?
Gäller ju att hålla sig disciplinerad och inte frossa i mig för mkt gott för ofta... Vilket jag har tendens att göra ibland då jag tycker att jag "förtjänat" detta.. Men det stjälper ju bara.
Men jag får nog gotta mig lite mindre... Disciplin.. disciplin och disciplin.
Inte bara jag som har svårt detta dock som tur är...
Men jag får jobba på vidare med det. Och träna vidare :-).

Inga kommentarer: