måndag 29 november 2010

Julmys(igare).

The sprucken toalettsits, haha..

Första gången på många år som jag köpt hem en julstjärna...

Myspys!!

Vårt fina pepparkakshus :-P

Nu väntar jag på att chicky bitsen ska bli lite svalare innan jag vräker i mig dom.
Orkade inte laga nån mat ikväll.
Har redan haft tillräckligt att göra..

Efter jobbet svängde jag förbi morsan en snabbis och var tvungen att kolla in hennes toasits som hon pajat.. *fniss*
Sen åkte jag till Kungens kurva till Rusta och köpte en adventsljusstake, en stjärna, och lite inslagningspapper och annat krims krams.
Efter det blev det ... åååh, glömde ju att hämta modemet.. bläääää!..
Aja, tar det imorrn då (aaa, tjena, tror ni jag kommer att komma ihåg det?).
Efter Rusta handlade jag lite mat på Ica kvantum och sen köpte jag syrsor på djuraffärn.
Sen var det bara att skynda sig hem så man inte gjorde istappar av syrsorna. Hjördis e ju lite kräsen med maten...

Så nu har jag satt allt på plats. Har dessutom gjort rent den där backen syrsorna slängs in i och fixat nytt käk åt dom, ni ska bara veta va mkt ingredienser man ska ha till syrsmat (för att Hjördis ska få i sig syrsor med näring så att säga)..

Äntligen får jag sitta ner och ta det lite lugnt.
Ska nog ta mig en dusch innan jag hoppar i säng oxå..
*smaskar* *gone*

1 kommentar:

mikaela sa...

vilket mysigt pepparkakshus