onsdag 3 november 2010

Tre dar på raken.


Jofan, sörusåatt.
Har lyckats träna tre dar på raken. Igår körde jag biceps + rygg + 15 min skidmaskin + 15 min supercrosstrainern. Idag körde jag ben + mage + 15 min motionscykel + 15 min på crosstrainer.
Det känns riktigt bra, speciellt då jag inte ätit särskilt nyttigt nån av dessa dagar.
Nyss smällde jag i mig tre stycken toast. Det är då det verkligen behövs träning, när man äter lite mer gott än man kanske borde.
Ensam hemma e man oxå. Björn e på jobbet och jobbar som vanligt över just nu.
Det känns ju lite trist ibland.. Men det är så hans jobb fungerar. Högsäsong på hösten och våren.

Pratade precis klart med Louise, vi pratade lite om Lördagen och hur vi ska göra och så, vi ska ju ses på Fredagen oxå för att handla lite och så.
Hoppas bara bilen fungerar som den ska (den lät väldigt konstig och betedde sig lite underligt oxå då jag startade den efter träningen). Annars blir det lite tungt att bära receivern och grejer från Ikea som ska hem till Louise och Alexander.
Jag ser iaf fram emot helgen och lite ledighet.

Inga kommentarer: