lördag 13 november 2010

Helt slut.


Kan finnas en anledning till att jag känner så också.
Var på gymmet i två timmar!
Inte ofta det händer.
Men idag så. Först blev det 15 minuter på crosstrainern, sedan körde jag axlar + bröst + triceps, men jag kände att med tanke på att jag har all tid i världen idag på min lediga dag då man inte ska stressa så tänkte jag att jag lika gärna kunde köra på mitt ben + magpass också.
Said and done! Lyckades köra 10 minuter på trappmaskinen innan jag till slut gav upp. Kroppen pallade inte mycket mer än då, därefter blev det lite stretch. Pheow.
Underbart!

Jag skickade ett mess till Bonnie och frågade om vad dom önskade sig i dopgåva och hon sa att barnböcker var välkommet, så det ska jag kolla upp.
Nu tänkte jag ta en dusch, äta nåt och sen lägga mig i soffan och bara vila lite.
Skönt med känslan att lägenheten e städad och ren också, så slipper man ha ångest för det,
Ska bara ta ur tvätten ur maskinen och hänga den på tork.

Så, vad har du för planer för idag?

Inga kommentarer: