onsdag 30 juli 2014

Börjar tröttna på det här.

Japp.. så känner jag gällande graviditeten just nu. 
Bebis är mer än välkommen ut just nu. Hade räknat med att bebben skulle komma förra Torsdagen (då My kom två veckor tidigare, men icket), inge bra att tänka så, att hoppas på en tidigare bebis.. tror h*n kommer gå över tiden med två veckor, skulle fan inte förvåna mig nu. I den här värmen är det grymt jobbigt att ha den tanken i bakhuvudet....

Nåja, har lite annat roligt att visa er. Hittad detta klipp för en stund sen via Facebook, fan vad jag och Björn skrattade! Humor på hög nivå om ni frågar oss!



I dag hoppas jag på att vi blir lite halvklara med myskon-rummet i alla fall. Ska kika på vilket skick spacklet och färgen är i, därefter åker jag antingen till affären för att skaffa nytt eller så sätter jag igång med "reparerandet" av väggen.. ska gå in på unikdekor.se som Martina rekommenderade också, kikade in där en snabbis i går och såg att de har väldigt mycket fint där!

Så.. ha en bra dag alla ni andra preggos som lider lika mycket som jag i värmen! CIAO!

Inga kommentarer: