torsdag 3 juli 2014

Good news.

Moderkakan hade flyttat sig uppåt sen förra besöket hos Ultraljudsbarnmorskorna. Tummen upp på den! Hade den inte gjort det hade doktorn definitivt inte rekommenderat mig att åka till Finland (allra minst med båt). Så den rekomme rekommendationen slapp jag ta på allvar. Pheow!

Skulle väl gissa att det är så för fler kvinnor men jag har fan svårt för män som ska ner och joxa med mitt underliv alltså. Gillar inte den där gynstolen allmänt men med en man sittandes bredvid så känns den ännu otrevligare,  fast han var väldigt trevlig.

I min glädje i alla fall över moderkakan som flyttat sig uppåt, glömde jag kissa... så fick snällt vänta tills jag kom hem och fasiken va skönt det är att kissa när man är riktigt kissnödig, speciellt med en bebbe som kan få för sig att sparka på blåsan när den är full!

Tog mig en naturdiet nu i farten också. Ska strax till Ikea och möta upp Lillian där. Jag ska faktiskt inte handla nåt, däremot hoppas hon på att hitta lite grejer, sen åker jag med till Skarpnäck för att se hur hon bor, hon och hennes sambo flyttade dit för några veckor sen. Inflyttningsfest nästa ;-)!

Inga kommentarer: