onsdag 10 juli 2013

What to do today?

Lämnade precis My på dagis men drog inte till gymmet då jag känner mig lite krasslig, snorig och nysig rättare sagt. Bara att gå till dagis bärandes på My var tillräckligt jobbigt märkte jag.

Idag var planen att vi skulle ut jag och Björn, men med tanke på att Björns familj ska på Birka idag så skjuter vi fram dejten till Lördagen istället. Vet inte riktigt vad jag vill göra istället. Nu under dagen blir det till att införskaffa sig lite grejer som behövs och kanske till och med åka förbi IKEA en sväng, skulle gissa på att både syrran och morsan är på. Men först av allt, frukost, dagens bästa och viktigaste måltid.

Jag märker att läsk (drack en del i Spanien och även här hemma då Björn införskaffat sig en massa småburkar, det är ju så gott med läsk ur burk!) verkligen inte är bra för mig. Får sånt sötsug av det! Så igår åt jag några bitar marmeladgodis, det behöver man verkligen inte många bitar av, haha.


Nä, frukost var det, och ringa mamma för att kolla vad hon håller på med.

Inga kommentarer: