söndag 7 juli 2013

Ett skratt förlänger livet.

Jag får mig ett skratt varje gång jag ser snyggingspänningsbilden på mig själv på min header, men men, man ska ju bjuda lite på sig själv.. nu gör jag det jämt.

Känner mig annars rätt trött just nu. Har precis fått Mysan i säng efter att ha förstört rutinerna lite idag. Vi hittade ingen solhatt när vi skulle ner till parken, så vi åkte iväg till Högdalen och köpte några nya, vet att en är hos syrran, och de andra lär ligga på dagis. Så det blev lite sent att gå ner till parken därefter men hon behövde få leka lite tyckte jag.

Syrran och morsan kommer över om en stund, väldigt trevligt då det var ett tag sen man sågs. Jag funderar på om jag inte ska gå ut och klippa gräset och bara njuta av solen lite, det vore ju trist ifall all färg man jobbat för försvinner på en vecka eller så.

Nu ska jag ut och klippa gräset lite, det ser ut som en djungel på framsidan, haha.

Mina två älsklingar. SÅ SKÖNT att vara hemma igen. Mysan fick sig ett par haremsbyxor jag hittade på marknaden inne i Torrevieja, kunde inte låta bli att köpa dem, haha.



Dagens jag, så brun som bilden visar är jag faktiskt inte, det blir mörkare bilder i hallen.. 

Inga kommentarer: