torsdag 11 juli 2013

Nyttig lunch?

Sitter här och äter kvarg med Fun light till lunch. Nyttigt? Mjo, lite mer än mackor som jag lätt hade tryckt i mig annars. My somnade i min famn efter att hon hade ätit klart äpplet, nästan ett helt fick hon i sig! Hon har sovit i en timme och jag hoppas på minst två timmar. Då orkar hon med resten av dagen.

Nina och Melissa kommer hit om en stund. Jag passade på att kolla igenom My's gamla kläder lite, hittade både till Melissa och till Martinas Linnea. Får se vad de vill ha med sig hem förstås.
Nåt jag måste hitta snart är suffletten till babyskyddet som jag sålde ihop med Takon. Den ligger här nånstans... men var är fan ett mysterium. Helst ska jag hitta det ikväll. Tänkte börja rota fram den för en stund sen men prioriterade lunch och My's sömn framför att stöka och böka.

Fällde ut solsängen jag köpte på Ikea igår ute på bakgården, där ska jag banne mig ligga och svettas och bli brun imorrn när solen är som starkast, fint väder verkar det bli (YES!).

Köpte den turkosa, enkel och fin..? Äh, what the fuck liksom, inte den finaste solsängen men syftet är bara att få ligga på nåt istället för att ligga bland myrorna på marken. 

Inga kommentarer: