lördag 20 juli 2013

Två härliga kvällar på raken.

Här har det grillats för fulla muggar två kvällar på raken. Först med familjen och sen med Therese och Johan. Att det kan bli så trevligt är helt underbart! Jag fick leka grillmeister båda dagar, köttet blir ju bäst då ;-). Vi spelade även "Vuxenpoäng", väldans trevligt, idag förlorade jag dock (blev äldst enligt leken dårå)...

Vad har vi annars gjort? Jo... kollat på lite bilar, lekt med grannbarnen, vart på IKEA och kollat upp vad för resårbotten och bäddmadrass vi ska införskaffa så småningom.. Fick för mig att det är Söndag idag men icket, sicken trevlig överraskning, haha.. Vad ska man hitta på imorrn då? Beror förstås helt på hur mycket jour Björn får i natt. Så vi tar nog dagen som den kommer.

Kommer dock på mig själv med att vara världens sämsta fotograf. INGA foton från igår kväll. Men fick till några ikväll i alla fall, mest för att jag vart påmind genom att Therese fotade, haha.



Tycker jag fick en väldigt fin bild på Therese och Johan. Tack för ikväll! Det var kul, och en ära att bli hennes/deras första parmiddagssällskap, hehe. 
My fick två fina böcker av Therese också. "Den glittrande älvan" med ljud och "Barnet lär sig former". Hoppas hon gillar böckerna, riktigt fina är dem!

Nu ska jag göra i ordning mig för sängen, tant börjar bli trött i ensamheten (Björn är på jourjobb as usual).

Inga kommentarer: