måndag 15 juli 2013

Dagens träning.

Så, äntligen har man slutat svettas.
Träningen idag gick bra. Körde triceps, axlar och bröst, känns som evigheter sen jag körde det passet!
Har redan haft djävulusisk träningsvärk i benen sen Fredagens träning, och om nån dag lär jag känna av träningsvärk i bröstmusklerna, haha...

Vad ska man hitta på idag då? Don't really know.
Sola sig lite kanske? 

Nån dag här i veckan tänkte jag åka ut till Martina, men funderar på att vara lite bekväm av mig och åka dit medan My är på dagis, så man kan hänga i lugn och ro.. Sen kommer Louise hit på Torsdag förmiddag innan hon ska jobba, det var evigheter sen vi sågs!

Ska ta och betala resan till Finland också, så det blir gjort. Nu när allt är bokat och klart. Det har ju blivit en hel del förändringar men nu så borde det vara klart....!

Gårdagen var för övrigt suverän! Vi började dagen med lite sovmorgon med tanke på att Mysan var hos farföräldrarna, sedan åkte vi ut till en bilhandlare och kollade på lite SUV:ar, därefter handlade vi på Ica Maxi, hämtade My och sen kom Martina, Klas och Linnea över. Maten vart jättebra och gästerna vart nöjda, sen åt vi lite efterrätt och drack lite té innan det var dags för dem att åka hem. Jättekul att Martina, Björn och Klas fick träffas, och Linnea med förstås. Björn kunde ju inte bli att smälta lite när Linnea skrattade och log, härligt att se.

Fina familjen :-) 
Linnea trivdes rätt bra i Björns famn, stundtals såg hon dock lite frågande ut, haha.
Men så det var väldigt trevligt att dem kom förbi och hängde lite med oss! Det får vi göra om igen, dock blir nog nästa gång hemma hos dem istället, enklare så tror jag.

Nu ska jag hoppa in i duschen så inte hela huset börjar lukta urk på grund av mig! CIAO!

Inga kommentarer: