fredag 19 juli 2013

Träningsmål denna vecka - check.

Sitter här i köket och dricker min proteindrink. Funderar faktiskt på ifall man inte ska beställa hem några smakprover från Fitnessgurun, såg att de har några såna nu.
Träningen gick bra. Now I'm in peace. Har fått min dos av träning denna vecka, 3 gånger är precis det jag behöver, det skulle förstås inte skada med en dag till men får jag till mina 3 dagar så mår jag toppen.
Idag blev det 15 minuter på trappmaskinen, sedan körde jag axlar och triceps, körde rätt hårt, så jag säger väl.. hej träningsvärk, hehe.. därefter avslutade jag träningspasset med 10 minuter i hög fart på crosstrainern.

Fick min lönespec idag, det blev banne mig en rätt bra lön den här månaden, det tackar vi för :-).
Nu ska jag ta och städa lite här hemma, lika bra att passa på medan man ändå är svettig.

Inga kommentarer: