tisdag 9 juli 2013

Veckans planer.

Jag tycker om att planera jag, då vet man om att det händer nåt, och så har man nåt att se fram emot. Denna dag är redan planerad som ni vet. Imorrn ska My på dagis och jag ska träna, på kvällen kanske jag och Björn ska ut och äta eller nåt, beroende på om Björns familj kan ta My på kvällen, annars hittar vi på annat helt enkelt.
Torsdag är det inget planerat än så länge. På Fredag blir det träning igen och sen ska Julia ha tjejfest,  lika bra att passa på medan hon är "barnfri" (mannen och sonen är i Umeå), så det ska bli kul! På Lördag kommer Therese och Johan över på middag, och det ska minsann kallas parmiddag, hehe, då hon aldrig varit på sånt med tanke på att hon varit singel i flera år. Och på Söndag ska vi träffa Björns familj om det passar på förmiddagen och på eftermiddagen kommer Martina, Klas och Linnea hit för lite grillning. Ser fram emot allt detta. 


Nu ska jag borsta tänderna och göra i ordning både mig och My så vi är redo för lite lek i parken om en stund.

Inga kommentarer: