onsdag 10 juli 2013

Storytel.

Jag är som de flesta av er vet en Buzzador, och nu har jag fått testa på tjänsten Storytel. En hemsida som erbjuder talböcker via nätet, dels går dem att läsa upp på datorn och även på din smartphone. Jag har lyssnat på "Femtio Nyanser Av Mörker" av E L James. Jag läser sällan böcker så jag har lite svårt att koncentrera mig på läsandet (har lätt för att bli sömnig just vid läsningen + att jag hamnar i helt andra tankar), så detta är perfekt för mig att testa på, and so far, I like it.
Fick även syrran att prova på detta och hon tycker om det, hon hade visst kommit rätt långt i "läsandet/lyssnandet", hehe, men det hon tyckte var lite dåligt med detta var att batterierna tog slut på fem röda.. eller åtminstone försvann det en hel del batterikapacitet i och med att hon lyssnade på talboken. Jag tyckte det var perfekt att lyssna på ljudboken medan jag sorterade tvätt, hade ju rätt mycket att sortera, så att få en bok uppläst under tiden var perfa!


Så vi får se hur många som hinner testa på denna tjänst, och hur många som gillar det.

Inga kommentarer: