lördag 13 juli 2013

Träningsvärken börjar infinna sig.

Det börjar bli smått stelt i benen känner jag.. Typ, svårt att sätta sig, haha.. Sjukt jobbigt men samtidigt.. skönt.

Den här dagen har varit helt suverän, till att börja med spenderade jag, My och syrran tre timmar på Hågelbyloppisen, hittade ju en hel del skoj. Sen åkte vi hem och gjorde i ordning oss inför kvällen. Syrran åkte hem och jag och Björn åkte till hans föräldrar och lämnade av Mysan.
Och därefter åkte vi till stan och åt middag på Matvarufabriken, alltså.. de hade fan den godaste "korvbrickan" jag nånsin ätit. Till förrätt så tog vi en varsin toast skagen och till varmrätt blev det lammkorv med potatispuré. De hade till och med gjort egen ketchup och senap. SJUKT GOTT. Har du vägarna förbi eller ska in till stan och käka så leta upp den restaurangen!



 Sen åkte vi till Heron city och såg World z War. Den gillade både jag och Björn. Snabba zombiesar är lite creepy alltså. Kom på mig själv att hålla i Björns arm lite väl hårt vissa gånger, haha. Den är helt klart sevärd om man gillar zombiefilmer och/eller Brad Pitt.

Så jag kan väl bara säga att den här dagen vart jäkligt nice. Morgondagen ser jag fram emot också. Då kommer Martina, Klas och lilla Linnea över for some barbeque. Ska bli trevligt!

Så här snygg var jag ikväll, hihi. Och träningen har gett resultat.



2 kommentarer:

Lauritzen sa...

Den klänningen är så ruskigt fin på dig.!

Carita sa...

Tack gumman :-))))