onsdag 17 juli 2013

Change of plans.

Idag var det meningen att jag skulle hem till Martina, men dem planerna fick jag hoppa tyvärr. När jag skulle ta upp My ur sängen så hade hennes blöja läckt.. med bajs... Vet inte riktigt pga vad men misstänker att det är tänderna (nya tänder på G) som får magen ur balans. Så det var bara att ta av pyjamasen och ställa lilltjejen i duschen, och slänga in sängkläder och allt som sölades ner in i tvättmaskinen...
Trevlig start på morgonen.

Aja, My verkade må bra för övrigt så jag lämnade henne på dagis och åkte till gymmet. Har inte hört nåt från dem än så allt verkar vara i sin ordning. På gymmet körde jag 55 minuter cardio och därefter biceps + rygg. Ett härligt träningspass!! Passade på att använda Storytel under cardion, visst, det kanske inte är nå pushande musik men jag tyckte jag höll en bra nivå på löpbandet/motionscykeln ändå.

Får se vad jag hittar på medan My är på dagis.. kan inte komma på så mycket att göra faktiskt... möjligen... sola lite, haha.. vore ju rätt skönt.

Inga kommentarer: