fredag 12 juli 2013

Fredag morgon.

Morgonmys.

Perfekt med splitscreen, det om nåt gillar jag med Windiws 7.
Vi har precis ätit frukost och kollar på Trassel innan det är dags att gå till dagis.
Jag åker till gymmet direkt därefter och sen får vi se vilken ordning jag tar på saker och ting efteråt. Behöver åka till återvinningscentralen med virket som blev över (bara stumpar kvar) och den gamla trappan, och därefter förbi bolaget och affären en sväng, sen måste jag hinna ligga i min nya solsäng så min fina bränna inte försvinner!

Här är några fina bilder från gårdagen.

My fick för sig att Melissa behövde vatten och tryckte mer eller mindre in flaskan i mun på henne, detta hannjag tyvärr inte få med på bild, men lite sött och roligt var det :-D
My med granntjejerna, de är som två storasystrar till My :-).


2 kommentarer:

Therese sa...

Åh vad fina bilder! Mysan är så jäkla söööööt!
en fråga, tar du bilder med Ajfånen eller med systemkameran ??

Carita sa...

Tack och tack! :-) Inte alltid lätt att få till alla bilder, man hade ju velat ha fler, men ibland blir de lite för suddiga med all fart och fläng!

Bilderna i inlägget du kommenterade var med Ajfånen, men försöker använda systemkameran lite, blir ju sån jäkla skillnad i bilderna.. i alla fall om de ska framkallas, vilket jag försöker göra med jämna mellanrum.