söndag 13 februari 2011

Vändningar.


Just nu känner jag mig lite nere, vet inte riktigt varför. Känner mig bara så.
Antar att det har nåt med kosten att göra.
Björn åkte nyss iväg till Zinken för att kolla på en match som hans lag spelar, då han själv inte kan vara med och spela. Först var det väl meningen att vi båda skulle iväg men jag bad honom åka själv då jag känner mig rätt off och trött.
Men det går nog över snart.

Idag städade vi tillsammans och snacka om att jag är den mest effektiva.. Han började sortera strumpor mitt i allt, titta på lite ishockey, och lite annat skumt istället för att göra grovjobbet så att säga. Nåja, han var iaf med och städade lite :-). Bättre det än inget! Men vi kvinnor vet fan exakt vad som behövs göras i hemmen för att dom ska bli rena.

Vi skulle.. kanske ska sen..? fira alla hjärtans dag idag..
Jag köpte Lindors chokladask och tömde den på chokladen och hällde i Björns favoritlösgodis. Undrar om jag fattar det innan han öppnar den?
Och så en sån där söt Gallerixnalle.. Hoppas han blir glad sen.

Inga kommentarer: