tisdag 15 februari 2011

Sovmorgon och vem sover inte?




Hade myspys ensam igår..

Hade nån konstig dröm om att Björn var bortrest och att två av hans kollegor (fast jag aldrig sett just dom?!) och några brudar kom hit och festade och en av dom försökte ligga med mig. Jävlar vad han försökte och envisades men jag sa att jag redan var upptagen och hade det bra. Jobbig trögfattad jävel. Han fick iaf inget och tjurade sen istället. Konstiga dröm.

Aja, men kul ändå att minnas drömmarna, så sällan som man gör det.
Vägde mig nyss, står på 74 kg just nu, dvs - 2,7 kg, helt ok då jag inte är tokigt strikt som alla andra i LCHF-forum som jag pratar med. Dom gör till och med sina egna såser!! Orka. men jag verkar iaf gå ner ca 1 kg i veckan och det är jag rätt nöjd med så länge det går åt det hållet :-).

1 kommentar:

Camilla sa...

Du är så duktig!! Själv har jag nog gått upp det jag gick ner :(

Den där hemska skatan var nån italiensk...hm..var det politiker? Såg så många hemska exempel när jag googlade runt igår, fattar inte vad folk är beredda att göra mot sig själva?