tisdag 1 februari 2011

Utmaning.

Fick en utmaning av Camilla som jag nu ska göra, sånt e lite skoj.

Ta upp närmsta bok, slå upp sida 18 och leta reda på rad nr 4 - vad står där?
allt som händer. Situationen i Milano är inte sån att hans närvaro krävs.
(En förtjusande man av Marian Keyes som jag knappt lyckats börja läsa..)

Vad var det sista du såg på tv?
Just nu går Nyheterna på tv.

Bortsett från datorn, vad hör du på just nu?

En reporter som pratar om dom här personerna som fått driva gymnasium som varit dömda för övergrepp.

Vad gjorde du då du sist var ute?

Jag gick ett kvarter bort och solade.

Vad har du på dig?
Min rosarandiga fina pyjamas.

Vilken var din senaste sedda film?
Hum, det var nog Into the Blue i helgen.

Skulle du kunna överväga att flytta utomlands?
Ja, när jag blir äldre och mina framtida barn har flyttat ut och har det bra, men det får man ju sen om hur man tycker och tänker då.

Då skickar jag denna vidare till följande:

Louise

Haha, kommer fan inte på fler jag kan skicka den till...

Inga kommentarer: