fredag 25 februari 2011

Ledighet!





Äntligen fri!
Men vad gör man? Tar man ut sovmorgon..? Icke.
Vaknade när Björn gick upp och sen har jag legat i soffan och glott på lite tv och datoriserat lite.
Jaja, jag har tre sovmorgnar till..

Igår tränade jag, det blev till och med två klasser, jag som nästan aldrig går på dom. Men men. Spinning à la 30 min och core på lika lång/kort tid. Kan lova att jag känner av magen idag...

Idag ska jag också träna, och med Nina. Man kanske ska träna biceps och rygg idag kanske?
Sen tänkte jag nog dra till frisören ett kvarter ifrån och kolla ifall man lyckas få nån tid där idag.. Hoppas. Håret börjar bli lite väl tovigt nu när topparna är lite slitna. Och sen ikväll drar jag och Björn hem till Micke (syrrans kille) och äter middag.
Vad ska du göra ikväll?

Inga kommentarer: