lördag 26 februari 2011

Härliga Lördag.


Vi hann med en del idag iaf.
Hann städa här hemma, hann träna tillsammans lite, och storhandla.
Egentligen skulle vi ju dragit till Dollys i Skanstull men där var det fullt. Istället hamnade vi på Amazon i Kungens kurva. Fan, det är lika mysigt och god mat där varje gång.
Nu har vi precis kollat på Land of lost (igen för min del), den e lite rolig. Såg förresten Grown ups i morse, den var ju grymt rolig! Se den!

Så här vig ska jag leka imorrn, haha...

Imorrn blir det yoga på gymmet, dag fem på gymmet den här veckan. Riktigt najs.
Yoga har jag inte kört på ordentligt, kanske testat på det två gånger sen jag för flera år sen började träna på gym. Sliter med mig gubben till gymmet också. Han har förresten också börjat lite med LCHF nu. Han läste lite ur boken jag köpte och blev lite halvsåld :-).
Trevligt, då e man inte helt ensam här hemma om att vilja gå ner några kilon.

Nu ska jag glo på lite tv och surfa vidare och sen slänga mig i säng.

Inga kommentarer: