fredag 25 februari 2011

Shopping!

Nu har jag varit och både tränat och shoppat idag. Åh, vad bra jag mår nu :-).
Hittade fina inte-riktiga-skinnstövlar.. Dom blev 150 spänn billigare då jag blev medlem på Din sko, så dom kostade bara 349:-.




Och så hittade jag en LCHF-kokbok... Lite inspiration och recept, yaaay!





Och så hittade jag lite träningskläder på Adidas store. Tror nog jag använder brallorna på gymmet och tröjan på jobb/fritid. Det setet kostade 455:-. Ganska bra pris tycker jag.





Vilka klipp jag gjorde idag va!? På Stadium och Intersport fanns inte ens såna byxor jag var ute efter och Adidaskläderna va dyrare där dessutom.

Nu ska jag kolla lite i boken och se vad för gott det finns där att tillaga till helgen.

1 kommentar:

Camilla sa...

Snygga skor!! Helt i min smak! Tummen upp för dem! Hoppas du får en trevlig helg :)