lördag 19 februari 2011

Tråkers.


Ikväll sitter jag ensam hemma.
Efter jobbet lagade jag middag och nu degar jag i soffan och ser på AFV.
Björn skulle typ kommit hem till middag men fick visst lite ändrade planer och ser på Modo-DIF-matchen ikväll med ishockeypolarna. Vore ju bra ifall han messar så man vet vart han tog vägen och när han möjligtvis kommer hem.

Aja, dagen flöt på rätt fort idag, misstänker dock att den går desto långsammare imorrn.
Förresten, what's up with the fainting people on the weddings (AFV)?

Nu ska jag dricka upp mitt goda sommarte... mitt i vintern, haha.

1 kommentar:

Emelie - Gravid :) sa...

Jag försöker röka så lite som möjligt, men det blir oftast 5 ciggaretter om dagen, men där får det vara bra liksom.

Min mamma rökte med både mig och mina bröder, under hela graviditen som hon brukade, och ingen av oss fick direkt något fel.
Men självklart ska man vara försiktig, med rökandet inte bara för man är gravid utan annars också..

Så jag försöker sluta, men det är inte så enkelt som jag trodde.