fredag 11 februari 2011

Fredag!




Idag blir det nog mkt mys. Funderar på att skippa träningen och sola istället efter jobbet.
Har ändå bara en dags träning kvar den här veckan.
Ska nog till Björns jobb och sen får han släppa av mig vid solariet innan han parkerar bilen.

Och åh vad tur jag hade imorse. Där på sjudygnsparkeringen finns det fickparkeringar vid sidan av, där ställde jag mig bakom en bil igår kväll. Visste om att bilen var insnöad imorse när jag letade efter föreningens spade.. men den hittade jag självklart inte. MEN. Som tur var höll grannen till bilen framför min på att skotta fram sin bil!! Och jag fick låna spaden och fick även lite hjälp! That made my day!!!
Annars hade jag nog inte kommit till jobbet idag. Speciellt inte då bussarna i Tyresö inte var i trafik.

Så nu har man några timmar kvar. Sen är ser helg! Yay!
Vad ska du göra i helgen?

Inga kommentarer: