söndag 27 februari 2011

Åter denna saknad.


Jaa.. Nu ligger jag här i soffan och väntar på att Solsidan ska börja. Vem ska inte se den ikväll?
Och jag känner den här barnsaknade igen.. åh vad jag vill ha barn nu, känner jag igen..
Nåt som påverkar mkt är när jag träffar på barn, som ikväll.
Björns vänner Pernilla och Kenneth kom med deras barn Isak (ca 4 år) och Linnéa (9 månader) och båda var ju väldigt söta, Isak skulle ju stanna kvar här över natten också tyckte han. Sen fick jag höra att nån annan tjej i hans bekantskapskrets som jag träffat en gång också är på smällen....
Åååh, det känns verkligen som att jag kommer bli sist med att få barn, om jag ens kommer att få det...?! Skulle inte förvåna mig om det skulle ta lång tid för oss att bli med barn..... *suck*

Aja, kommande månad ska gå förbi och sen ska även vi börja försöka, men det känns som att det är eeeeevigheter dit! Huvva..
Känner mig lite ensam om detta ibland., Den enda som jag känner som jag umgås aktivt med som inte har barn, det är Louise.
Louise och jag, vi blir dom sista... Lilian har ingen brådis då hon precis skaffat hund.. Eller precis och precis, men hunden är fortfarande valp.

Jag vill, jag vill, jag vill!.......

1 kommentar:

Camilla sa...

Rasslar nog bara till så sitter du där med en knodd i famnen :D