tisdag 8 februari 2011

Segare än segast och tröttare än tröttast..


Nu måste jag verkligen sova lite. Sov knappt nåt inatt (jag som alltid sover jättebra) och när jag väl gjorde det sov jag oroligt.
Björn var ju på kurs i Norrköping/tälje... och jag kunde verkligen inte somna, främst pga syrsan först, och sen nojade jag mig för att jag kanske inte hade stängt terrariet och nojade mig för ifall bilen skulle rulla ner för vår parkering ifall jag glömt lägga växeln i.. Nojade mig för konstiga grejer och som att saker och ting sakta men säkert går sönder här hemma.. Till slut la jag mig i soffan, satte på datorn en stund, stängde av den och låg och vred mig en stund innan jag till slut somnade..
Nä usch. Jag ringde nyss till min chef och frågade om jag inte kunde komma några timmar senare till jobbet och passa på att sova lite nu med tanke på att jag inte lyckats göra det innan.

Träning blev det imorse, tänkte att jag lika gärna kunde dra dit då jag inte sov ordentligt iaf.
Så det blev 25 minuter cardio och biceps + rygg.
Nu ska jag fanimej sova lite, nu har plogbilen försvunnit från gården. Lovely.

Och nu dog min mobil oxå, nåt har lossnat och skramlar när jag skakar på den, UNDERBART. Skyndar mig att säkerhetskopiera den!!!!! What a lovely day..... Apropå att noja sig för att saker och ting här hemma går sönder.................

Inga kommentarer: