måndag 21 februari 2011

LCHF spenatsoppa


Den var god. Nu är jag mättare än mättast. Vill du testa den så finns receptet här.
Sitter ensam hemma ikväll med. Björn är på nån ishockeymatch, vilken vet jag inte riktigt, möjligen DIF-Frölunda.. fast han håller på AIK..

Den här dagen var inge bra för min rygg. Det började med att det brände till i vänstra skulderbladet när jag och brukarens pappa lyfte ut rullstolen ur bilen och sen stack det .. eller ilade lite i nedre delen av ryggen en gång under dagen, och just den känslan har jag aldrig känt i ryggen, lite obehagligt. Vi ska ju ha personalmöte på Torsdag och jag ska säga att jag tänker bära mindre än nu. Inte nog med att jag känner av i ryggen, handledsskadan är på väg tillbaka.....
Not good.

Ikväll händer det inte mkt.
Ska bara glo på lite tv och måla lite naglar... om jag hinner det innan jag däckar, haha.
Man är tröttare än tröttast efter att ha jobbat helg + dom här tre långa dagarna på det.

Inga kommentarer: