måndag 28 februari 2011

Bort med kalufsen..


Undrar om min frisör har några tider idag?
I hope so. Mitt hår börjar verkligen bli långt och tjockt så att säga (är van vid att ha det uppklippt).. så nu är det mycket.
Just nu består min frukost av lättfil och rostade nötter, ganska gott faktiskt, och kul med variationen.. Visst fan det lite kolhydrater i filen men det var inte mkt tyckte jag, 4g på 100g.

Fick sms från jobbet för en stund också. Dom ville att jag skulle jobba då Henrik sjukskrev sig idag.. Jag fick ett sms om att mamman skulle på intevju klockan nio och att pappan var iväg från Sthlm, men när jag smsade mamman och sa att jag inte kunde idag så sa hon att jag skulle smsa pappan istället som var hemma (sa hon inte precis att han inte var i stan???). Konstigt.
Nåja, messade honom också om att jag inte kunde idag och det var lugnt.

Så när jag e klar med min frulle så slänger jag på mig lite kläder och går ner till frisören sen(jag vet inte ens om dom har öppet, alltså öppet-öppet). Men lika bra att kolla upp iaf.
Vad ska du hitta på idag?

Inga kommentarer: