fredag 17 maj 2013

Träningsvärk.

Oj vilken underbar dag detta har varit. Har fått träna, det blev bara 45 minuter + lite ben.. känner nu att jag har träningsvärk i magen, något ovanligt.. kan ha att göra med att jag inte tränat den kroppsdelen ordentligt förrän igår.



Sen åkte jag till Martina och fick gosa lite med Linnea. Vi knatade bort till ett café vid ett stall, roligt mysigt, och goda bullar hade de också. Linnea somnade i lin famn också efter en del gungande i famnen. Myspys. Ja, idag var ju banne mig första gången jag träffade henne, känns som jag gjort det tidigare då jag och Martina pratat en hel del om henne och då jag sett flera bilder på'na. Men åtta veckor har hon hunnit bli. Tiden går fort. Kommer ihåg den perioden med Mysan, det var lite tufft med ammandet (My lekte färsting) och just att lära känna det lilla livet, hade man inte koll på vad hon behövde så blev man lätt så stressad minns jag.








Aja, sen hämtade jag Mysan och därefter åkte vi till mammas landställe och grillade och fikade. Mycket trevligt. My sprang runt som en dåre med moster eller mormor hack i hälarna medan jag lekte grillmeister. Sen somnade lillfisan i sin vagn efter att ha ätit sig mätt på korv.






Och nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova. Åh, så skönt att ligga i sängen säger jag bara, god natt på er!



Inga kommentarer: