måndag 27 maj 2013

Jag har aldrig huvudvärk.

Fast nu har jag fan haft det konstant sen vi gick hem från dagis. Not fun at all.
Jag som aldrig brukar ha huvudvärk, ja nu får jag smaka på skiten...
Imorrn har jag tänkt jobba i alla fall. Kan ju inte stanna hemma för att jag har huvudvärk och lite hosta heller.
Tio dagar på raken blir det dessutom, fuckin' sweet. Varav 5 av dem är 10-timmarspass, 2 är 9-timmarspass och 3 är 7-timmarspass. WOHO. Känner mig fett taggad. Not.

Dagen  har för övrigt varit bra. Började med att beställa hem lite kläder från Lindex, "köp 3 damplagg, få 30% rabatt", man tackar..!
Sen var jag till Martina under förmiddagen och fikade, pratade och gosade med Linnea. Hon sitter fast i samma amningsskit som jag gjorde med Mysan, dvs att bebben vill äta och sen ska snutta i all evighet....! JOBBIGT. Hoppas för hennes skull att hon kommer ifrån det.
Sen åkte jag till förskolan och hängde där en stund, det var drop-in-fika och jag hade inte brådis nånstans.




Jag vet att jag tjatar men fan så vad jag saknar träningen... Verkar inte bli nån träning den här veckan heller om jag inte blir bättre, och snart. Jävligt surt. Börjar känna mig som en riktig hösäck. Aja, det får bli lite mer shopping på Onsdag innan jobbet.

Nä, nu går jag ner och tar mig en varmdusch, det ska visst vara bra mot förkylningar.
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: