onsdag 15 maj 2013

Börja på en plats, sluta på en annan.

Just nu sitter jag på bussen på väg till Tyresö. Sista gången jag åker dit, för att jobba vill säga.
Brukaren, hans pappa och syster flyttar till en gammal bekant ort idag, nämligen Aspudden där jag hängt en hel del som "ung". Så det känns lite kul, dels på grund av det, men även för att det blir närmare för mig att åka till jobbet. Kommer nog cykla en hel del också. Måste bara få arslet ut vagnen på den fronten.

För övrigt så verkar nån haft lite party... igår, eller när det kan ha varit. Ena skon glömdes/lämnades i Gullmarsplan. Party, party!




Sista tiotimmarspasset denna vecka. Imorrn har jag "sovmorgon". Då blir det till att lämna prinsessan på dagis och därefter träna. Det har jag längtat efter!

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och surfa vidare. Ha en underbar dag allihop!

Inga kommentarer: