måndag 13 maj 2013

0 inspiration.

Känner verkligen nada inspiration till att laga middag. Skulle kunna leva på mackor just nu. Skitbra, inte
Det vi har hemma just nu tilltalar inte mig mycket med andra ord.

För övrigt har man bara tre dagar kvar att jobba den här veckan, tycker att både helgen och denna dag har svischat förbi. Återstår att se hur de andra dagarna blir. Ser inte så värst mycket fram emot dem, imorrn försvinner hissen till huset, så när brukaren kommer hem får vi hjälpas åt att få upp honom, och på Onsdag flyttar han in i det nya, dock har han ingen brits på plats.. och liftar kommer inte på plats förrän på Torsdagen.. så en del lyft framöver med andra ord. Jag är ju så satans dålig på att be om hjälp också. I Söndag blev det 17 lyft för min del. Hade ALDRIG pallat att be om hjälp alla de gångerna (känner mig bara tjatig då)... Det låter kanske dumt, men sån är jag... svårt att lära en "gammal" hund att sitta liksom.

Nu ska jag nog leka lite med min lilltjej innan det är dags för sängen för henne.

Inga kommentarer: