onsdag 8 maj 2013

Snart helg igen...

.. men inte riktigt än. 
Många har ledigt imorrn men jobbar man som personlig assistent så upphör inte personen man tar hand om att leva. Men det verkar inte som att jag jobbar heldag imorrn dock, återstår att se.
Skulle tränat på förmiddagen men gymmet öppnar inte förrän 10, så då hoppar jag faktiskt träningen. Jag vill ju iväg direkt efter att jag ätit frukost, kommer ändå vakna vid 6 på morgonen, och vid 10 är jag ungefär lika trött och redo för sängen igen som Mysan brukar vara.
Behöver dock rensa rabatten lite, tänkte säga att My kan hjälpa till men det är nog ingen bra idé, kan ju vara lite svårt för My att veta vad som är ogräs och vad som inte är det, vore ju liiiite trist om tulpanerna ryker, haha....

Jag träffade på Vendela och Alice när jag parkerade bilen när jag kom hem, och så följde de med till dagis där vi hämtade Mysan, sen kom deras katt Rasmus fram varav tjejerna vart superglada och sprang efter honom jamandes, haha.. Stackars katt.. Tur de klappar snällt i alla fall.

Nu ska jag fortsätta se på "Halv åtta hos mig", rätt roligt och idérikt program.

Inga kommentarer: