fredag 10 maj 2013

Lång med härlig dag.

Nu pustar man äntligen ut lite efter dagen som varit.
Har fått lite gjort idag. Tränat. Varit till DermaCare. Rensat mer ogräs. Planterat nya blommor. Fått hjälp av mamma att vattna alla växter och blommor. Handlat. Fixat pass. Och bäst av allt, att få hämta min lilla tjej på dagis. Idag har jag längtat massor efter henne, min älskade lilla tjej.

Tänkte ta och vattna allt en gång till. Solen torkar ut rätt bra på dagarna. Fasiken så skönt väder det var idag, och är än... Njuter i fulla drag av att bo i hus, bara att gå ut när solen skiner, fuckin' lovely. Jag får lite brunare hy och Mysan får i sig frisk luft.

Pratade precis med David, jag hade helt glömt bort att han skulle komma över tills jag såg det i kalendern idag, så han är på väg hit för lite häng. Det var ju ett tag sen vi sågs.
Men det får inte bli hur sent som helst, ska jobba 9-18 imorrn och likaså på Söndag. Apropå tider så måste jag ändra min tidrapport lite.
Smell you later.



1 kommentar:

therese sa...

Fina My <3
O vilken gullig t-shirt ;)

Fixat pass? Ska ni ut o resa?
Vad har jag missat här nu då..??? :)