måndag 6 maj 2013

Familjelivet kräver energi.

Undrar om jag inte ska börja knapra järntabletter till max eller börja dricka Red bull varje kväll för att orka hålla ögonlocken öppna. De senaste kvällarna har jag varit helt otroligt trött.

Nu sitter jag här med mitt kvällsté och känner mig ganska tillfreds i alla fall. Middagen smälter i magen, tre matlådor blev över, disken är nerplockad i maskinen, och alla kläder som låg lite här och var ligger i tvättkorgen.

Imorrn jobbar jag eftermiddag och då tänkte jag träna på gymmet innan jobbet. Får nog kanske börja träna lite mer på sättet som Fredrik visade mig. Ännu flera set per muskelgrupp, för att det ska ge nåt. Jag har helt seriöst fortfarande träningsvärk i baksida lår, haha. Men det känns bra ändå. Träningsvärk är nog den bästa värken om man nu ska välja nåt, haha.

Det låg inte nån liten bunt med reklam i brevlådan när jag tömde den... och det är fan farligt med reklam från Hemglass, ALLT ser fan gott ut! Nu ska jag borsta tänderna innan sötsuget blir på tok för stort!!!

1 kommentar:

therese sa...

Oj Bloglovin har jag skrotat för länge sen, det funkade inte för mig heller :(
Mmm jag var lagomt bakis haha
Nej men inte alltföär farligt faktiskt. Vi käkade pizza och kollade på serier hela dagen, sådär perfekt ;)

Puss