onsdag 29 maj 2013

Händelsefattig vecka.

Jävla bihålor som täpps igen och huvudvärken de ger...!
LITE TRÖTTSAMT NU VA.

Lämnade precis Mysan på dagis. Tänkte äta lite frukost och sen ta och klippa gräset, i alla fall efter 9, så man inte väcker grannarna på tok för tidigt.
Denna vecka händer det för övrigt inte mycket. Jag jobbar resten av veckan och 4 dagar direkt därpå nästa vecka. WÖRK WÖRK WÖRK. Aja, har min första semestervecka runt hörnet i alla fall. Hoppas bara på att jag kommer få vara frisk den veckan.

Sitter och tänker på det här med resan till Finland.. mest farsan så klart. Har så svårt att släppa honom även fast han beter sig som ett rövhål. Vet inte om jag vill vara elak eller snäll mot han. Vet inte om han på nåt sätt ska få information om att vi kommer till Finland men inte kommer och hälsar på honom eller om vi faktiskt ska svänga förbi där. Det sistnämnda alternativet känns så svårt då jag fortfarande faktiskt är arg på hans beteende. Så jag ser inget "normalt" sätt för oss att kunna umgås... Åka dit och vara sur liksom, men ändå ha dåligt samvete om vi inte gör det. Skit. Varför ska det vara så svårt för?


Inga kommentarer: