måndag 9 februari 2015

Tanken att flytta härifrån ..

.. den kommer emellanåt när man bor så "litet". Och med litet menar jag små rum. Köket är litet, och barnens sovrum är rätt små, speciellt då kompisarna är med och leker, barnen går i princip på leksakerna fast inte allt är framdraget.

Men tanken på att flytta härifrån existerar faktiskt inte. Vi har så underbara grannar som vi har blivit bra vänner med. I dag har vi fikat hos Maria och därefter hämtade jag och Vendela barnen på dagis för att sedan återvända hem till Maria igen. Barnen lekte en stund och sen gick jag och Loui hem då han var så grymt trött, Vendela kom över med My ca 20 minuter senare, och då hann både Loui ta sig en powernap och jag preppa middagen, GULD VÄRT. Tack Vendela. Vi rör oss nu mot ljusare tider sakta men säkert och jag ser fram emot sommaren, lek och bus ute på gatorna igen. Nu har det ekat rätt tomt efter dagishämtning men sen ska det bli kul att bara få komma hem till gatan där det är fullt med kompisar som leker. Gud vad jag älskar den här gatan. Så den dagen (OM) vi känner att vi behöver flytta till nåt större, då kommer jag fälla fruktansvärt många tårar.

Vill du bli granne med oss finns detta ute på våran gata. Mycket hett med rött kök och likadan färg på elementen också *ryser*. De personerna måste ju varit färgblinda båda två!? Nåja, det blir ditt till en rätt billig peng om du är redo att helrenovera skiten. Bättre planlösning än vad vi har dessutom.


Inga kommentarer: