fredag 27 februari 2015

Bra dag trots sömnbrist.

Sitter här och gottar i mig Rooibosté med syrran, hon köpte med sig ett paket té till mig, gullesyster! Och en massa kläder tog hon med sig också så jag kan vara lite fin till kryssningen. Har testat mig fram lite och vet på ett ungefär vad jag ska ha på mig. Perfa! Så slapp man stressa med det problemet i morgon eftermiddag innan man ska iväg!

My fick rida på hästarna i Bandängen flera gånger, men hade hon fått välja så hade hon säkert ridit 15 gånger till, dock fick det räcka med 3 gånger. Efteråt kom Maria, Nils och Siri över på lite pannkakslunch, Blåa pannkakor blev det dagen till ära, hehe. Gick hem hos barnen!

Nu ska jag vara social med syster yster. Här kommer lite bilder från dagen.

Trött mamma som fick gå upp fyra i morse.. dumt att man kollade på Prometheus till tolv på natten, mindre än fyra timmars sömn, rätt sugigt. Men tur det finns Red Bull som sagt.

My ridandes på Monza.
Gung med lillebror, som för övrigt ser livrädd ut ser jag nu, haha.
Myyyyyys!
Premiär för Loui i gungan, tror han gillade det!

Ridandes på Nikki. Nöjd tjej ab.
Blue pancakes.. eller ja... mer mintgröna trots blå karamellfärg..

Inga kommentarer: